Elkarlanean aritzeko nondik hasi gaitezke?
Behin gure PLE-a eraikitzen hasiak garela, zein da eman beharreko hurrengo pausua?
Jordi Adell-ek ondorengo bideoan esan bezala, kontaktuak sortu behar ditugu, gure PLN (Personal learning network) sarea eraikitzeko, horretarako sare sozialak erabiliko ditugu. Kontaktu hauek konfiantzazkoak izan beharko dira, azken finean, beraiekin elkarbanatuko bai dugu guk sortutako materiala, interesgarria iruditu zaigun informazioa edota beharren arabera behar genezakeen informazioa.
Kontaktuen sare honen eraikuntzan, komenigarria da, dagoeneko konfiantzako kontaktu bat analisatzea, hau da, pertsona horren PLN sarea nortzuk osatzen duten jakitea, horrek gurea eratzen lagunduko baidigu.
Hezkuntza komunitatean PLE bat lantzearen beharra galdera honi erantzunez baieztatzen da: nola ikasi dezakegu ikasten internet erabiliz? Azken finean, bizitza guztian zehar egingo dugun zerbait baita ikastea, beraz beharrizan honi aurre egiteko PLE bat nola eratzen den guztiz baliagarria dela ondoriozta daiteke.
PLE baten bidez, ikasten ikastea bilatzen denez, printzipioz ikastetxe batean proiektu bidez lan egitea zentsuzkoagoa izango litzateke, hau da, ikasgaiak elkar lotzen hasi beharko ginateke. Arazo edo proiektu bati erantzuna eman behar zaionean, hainbat ikasgai elkartzen baitira. Hori dela eta, hasteko, ikastetxeko zuzendaritzaren erabateko inplikazioa nahitaezkoa da, baita, irakaslegoaren konpromezu eta lan egiteko gogoa, eta azkenik eta ez horregatik garrantzi gutxiagorekin, ikaslego beraren jarrera egokia.
Beraz, argi dago, PLE baten eraikuntzan, internetek eskaitzen dizkigun erremienta eta baliabide guztiak erabiliko ditugula, hala ere, PERTSONAK gara PLE honen oinarri, kontaktu gabeko sare batean, elkarrekintzarik gabe ez litzatekeelako ikaskuntzarik sortuko.
Jordi Adell-ek ondorengo bideoan esan bezala, kontaktuak sortu behar ditugu, gure PLN (Personal learning network) sarea eraikitzeko, horretarako sare sozialak erabiliko ditugu. Kontaktu hauek konfiantzazkoak izan beharko dira, azken finean, beraiekin elkarbanatuko bai dugu guk sortutako materiala, interesgarria iruditu zaigun informazioa edota beharren arabera behar genezakeen informazioa.
Kontaktuen sare honen eraikuntzan, komenigarria da, dagoeneko konfiantzako kontaktu bat analisatzea, hau da, pertsona horren PLN sarea nortzuk osatzen duten jakitea, horrek gurea eratzen lagunduko baidigu.
Hezkuntza komunitatean PLE bat lantzearen beharra galdera honi erantzunez baieztatzen da: nola ikasi dezakegu ikasten internet erabiliz? Azken finean, bizitza guztian zehar egingo dugun zerbait baita ikastea, beraz beharrizan honi aurre egiteko PLE bat nola eratzen den guztiz baliagarria dela ondoriozta daiteke.
PLE baten bidez, ikasten ikastea bilatzen denez, printzipioz ikastetxe batean proiektu bidez lan egitea zentsuzkoagoa izango litzateke, hau da, ikasgaiak elkar lotzen hasi beharko ginateke. Arazo edo proiektu bati erantzuna eman behar zaionean, hainbat ikasgai elkartzen baitira. Hori dela eta, hasteko, ikastetxeko zuzendaritzaren erabateko inplikazioa nahitaezkoa da, baita, irakaslegoaren konpromezu eta lan egiteko gogoa, eta azkenik eta ez horregatik garrantzi gutxiagorekin, ikaslego beraren jarrera egokia.
Beraz, argi dago, PLE baten eraikuntzan, internetek eskaitzen dizkigun erremienta eta baliabide guztiak erabiliko ditugula, hala ere, PERTSONAK gara PLE honen oinarri, kontaktu gabeko sare batean, elkarrekintzarik gabe ez litzatekeelako ikaskuntzarik sortuko.
Comentarios
Publicar un comentario